Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

29 august 2014

Am invatat..



Am invatat ca nu trebuie sa te multumesti doar cu putin ci sa-ti intinzi aripile viselor cat mai departe, dorindu-ti in fiecare zi tot mai mult. 

Am invatat ca putem depasi orice problema care ne iese in cale atata timp cat nu uitam de ce suntem capabili. 

Am invatat ca miracolele exista si ca se intampla peste tot in jurul nostru, chiar daca uneori dureaza ceva mai mult. 

Am invatat ca exista oameni care trec prin viata noastra si nu lasa nici o urma, si oameni pe care ai vrea sa-i imbratisezi si sa nu-i mai lasi sa plece niciodata. 
Am invatat ca vor exista momente care ne vor spulbera pur si simplu visele dar ca intotdeauna vom reusi cumva sa fabricam altele. 

Am invatat multe si inca mai invatam, in fiecare zi, in fiecare minut, de la fiecare om care trece pe langa noi, de la fiecare lucru care ne iese in cale. 

Am invatat ca trecutul este ca si o poveste, nu ia sfarsit daca nu esti capabil sa-i pui punct si sa incepi un nou capitol. 

Am invatat ca uneori un moment de solitudine, o clipa de tacere inseamna mai mult decat sute de cuvinte.

Am invatat ca uneori este mai bine sa nu spui nimic decat sa rostesti vorbe goale. 

Am invatat ca trebuie sa rezisti, ca trebuie sa faci totul pentru propria fericire, inclusiv sa nu fii persoana care se asteapta sa fii. 

Am invatat ca uneori este bine sa renunti la lucurile si amintirile care iti fac rau, nu te ajuta cu nimic sa traiesti legat de regrete si vise care nu s-au putut indeplini. 

Am invatat ca orice s-ar intampla o singura persoana ramane neconditionat alaturi de tine si acela este Dumnezeu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu