Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

28 aprilie 2014

Niciodata



Niciodata sa nu spui te iubesc
Daca realmente nu iti pasa

Niciodata sa nu vorbesti despre sentimente
Daca nu sunt cu adevarat acolo

Niciodata sa nu imi tii mana in mana ta
Daca ai de gand sa imi frangi inima

Niciodata sa nu spui "pentru totdeauna"
Daca ai de gand sa pleci

Niciodata sa nu te uiti in ochii mei
Daca imi spui de fapt o minciuna

Niciodata sa nu-mi spui “buna”
Daca crezi ca de fapt ca o sa-mi spui "la revedere"

Niciodata sa nu-mi spui ca eu sunt aceea
Daca visezi la altcineva

Niciodata sa nu imi incui inima
Daca de fapt nu ai cheia.

AUTOR: ANONIM


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu