Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

10 aprilie 2014

Cum ar fi ? …




Ce ar fi fericirea, dacă n-am cunoaşte durerea şi cum am aprecia 

liniştea, dacă n-am şti ce înseamnă haosul?


Cum am preţui iubirea care ni se oferă, dacă nu am şti ce înseamnă 

lipsa ei şi de unde am afla cum să avem grijă de ea, dacă nu am 

pierde-o?


Cum am putea să învăţăm altfel decât greşind şi cum am putea găsi 

răspunsuri altfel decât căutând?


Ce am mai şti despre viaţă, dacă nu ne-am lovi de obstacole şi cum 

am mai deveni puternici, dacă nu am lupta cu ele?


Cum am să iertăm dacă n-am cunoaşte modestia şi cum am putea fi 

modeşti decât greşind şi primind iertarea?


Cum ne-am mai bucura de bine, dacă n-am şti ce înseamnă răul? 

Cum am mai recunoaşte frumuseţea din jur, dacă nu ne-am fi 

întâlnit cu amărăciunea, tristeţea, cu întunericul?


Ce ar mai fi cuvintele dacă n-ar fi dublate de fapte şi ce sens mai 

au faptele, dacă sunt contrazise de timp?

Ce sfidare mai mare a timpului decât iubirea şi ce bucurie să ajungi 

să o traiesti!


Dar cum am putea cere iubire, când n-avem curajul de a o oferi şi 

cum, oare, să o cerem, când ea doar se oferă?


Cum am putea găsi curajul altfel decât prin iubire?


Dar cum am putea iubi fără a avea curaj?


Cum?

www.luminapentrucandeladinsuflet.wordpress.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu