Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

10 februarie 2013

Fa loc adevaratei vindecari sa se petreaca!



Cand mi-am putut accepta cu seninatate si iubire partile mai putin luminoase din mine si am putut discuta cu completa sinceritate despre ele, atunci ranile au inceput sa se vindece. Inima a inceput sa se deschida. Lumina din interior a inceput sa radieze. Bucuria si-a regasit locul in viata mea … Niciodata nu vei putea vindeca ceva ce reprimi despre tine. Cu cat le accepti mai repede, cu atat mai repede va avea loc vindecarea! – aceasta a fost o constientizare ce mi-a transformat viata intr-un mod profund si m-a vindecat de suferinta, de complexul de inferioritate, de iluzia separarii si de toate lucrurile care ma limitau in a-mi exprima in afara, in toata complexitatea sa, fiinta luminoasa din interiorul meu.

Insa…nu mi-am invatat nici eu aceasta lectie prea usor. Au fost multe momentele in care am incercat din rasputeri sa-mi ascund aceste parti din mine si sa le reprim, crezand ca daca voi face acest lucru, ele nu vor mai aparea in viata mea.

Ei bine, din contra, cu cat le-am reprimat mai mult, cu atat mai mult au aparut si s-au amplificat pana intr-un moment in care m-au adus intr-o depresie crunta. Este un subiect sensibil pentru mine, dar am ales sa impartasesc cu voi toate aceste lucruri, pentru ca am convingerea ca este un subiect sensibil pentru noi toti si realizez cat este de important sa invatam sa ne vindecam de toate aceste umbre care ne imbatranesc pe zi ce trece, care ne epuizeaza de energie si nu ne dau voie sa fim Ceea Ce Suntem cu Adevarat.

In momentul in care am ajuns la punctul cel mai de jos al depresiei, acela pe care eu il mai puteam suporta, am realizat instantaneu ca era momentul sa devin constienta cu adevarat de totalitatea mea ca fiinta. Sa devin constienta atat de partile luminoase si frumoase din mine, cat si de cele mai putin luminoase. Nu mai era cazul sa mai fug de mine. Nu ma mai puteam ascunde. Cu cat ma ascundeam mai mult, cu atat mai mult sufeream. Si ajunsesem intr-un prag in care suferinta nu mai reprezenta pentru mine o solutie. Imi fusese de ajuns.

Atunci am decis, constient, ca voi sta fata in fata cu toate temerile mele, indiferent de orice s-ar putea intampla mai apoi. Am decis ca este momentul sa spun lucrurilor pe nume. Sa admit faptul ca de multe ori mi-e teama. Ca de multe ori nu ma cunosc suficient de bine, ca de multe ori nu stiu raspunsurile pe care oamenii se asteapta sa le stiu. Ca am parti din mine, din viata mea, de care nu sunt multumita si pe care le reprim, de teama ca pot fi mai apoi judecata. Ca de multe ori, nu-mi place de mine, de ceea ce vad in oglinda. Ca de multe ori nu sunt sincera si autentica. Ca multe ori judec, chiar daca neintentionat. Ca de multe ori nu am incredere in mine, ci din contra, ajung sa-mi creez fel de fel de scenarii care-mi fac rau si imi afecteaza imaginea de sine. Ca uneori nu ma simt bine in pielea mea. Ca de multe ori sunt inconstienta si reactionez inconstient, ranindu-i pe ceilalti.

Si da, sunt multe alte umbre pe care l-am tot reprimat. Au fost multe momentele in care am mancat pe furis, au fost multe momentele in care nu am fost multumita si n-am apreciat ce am avut in acel moment. De asemenea, au fost multe momentele in care am fost geloasa pe ceilalti, in care am spus cuvinte urate la adresa lor, au fost multe momentele in care am crezut ca sunt o victima si i-am creat pe toti din afara mea responsabili pentru dezamagirile mele.

Da, au fost milioane de astfel de momente si cu siguranta ele vor mai veni, insa, ceea ce am realizat cu adevarat, este faptul ca, pana in momentul in care nu-mi accept aceste parti din mine cu sinceritate, cu blandete si compasiune, ele tot vor continua sa apara si sa-mi creeze suferinte dureroase, care nu vor face decat sa ma indeparteze de mine si de ceilalti, si de adevarata mea natura.

De asemenea, am constientizat ca ele nu sunt eu, asadar am incetat sa ma mai identific cu ele. Sunt lucruri pe care le simt, dar eu nu sunt ele. Sunt lucruri pe care le simt pentru ca ma simt separata de Divin, ma simt separata de lume, ma simt separata de iubire si de Dumnezeu. Traiesc astfel de lucruri numai atunci cand uit Cine Sunt cu Adevarat. Da, ele se intampla, dar ele nu sunt Eu. Ele exista in viata mea, doar pentru a-mi transmite un mesaj. Imediat ce imi preiau mesajul, ele dispar instantaneu. Dar nu inseamna ca nu traversez astfel de momente. Ba da, le traversez, dar nu ma identific cu ele.

Asa am invatat ce inseamna cu adevarat sinceritatea si autenticitatea completa. Asa am cunoscut ce inseamna cu adevarat libertatea. Sa-mi privesc cu iubire si acceptare partile mai putin placute din mine, sa le dau voie sa fie, sa-si faca rolul in viata mea, sa-mi ofere mesajele pe care mi le au de oferit, dar la fel de frumos sa plece, fara ca eu sa mai raman agatata de toate durerile ce raman in urma neacceptarii lor.

Stiu ca, in esenta, sunt parte din Dumnezeu. Il simt si il stiu, pentru ca l-am cunoscut cu adevarat. II cunosc puterea, ii cunosc miracolele si binecuvantarile. Ii cunosc esenta si stiu ca sunt parte din ea. Stiu ca eu, ca fiinta umana, sunt un instrument prin care Dumnezeu isi face Lucrarea in cel mai splendid si minunat mod cu putiinta. Este un privilegiu si o onoare sa cunosti, dar mai ales, sa simti aceasta imensa binecuvantare ce rasare dinauntrul inimii tale. Este un onoare sa stii ca Dumnezeu lucreaza neincetat prin tine si ca fiecare actiune este perfecta exact asa cum este. Cum spunea si Maica Tereza: “… sunt un mic creion, in mainile unui Dumnezeu scriitor, care scrie o poveste de dragoste, lumii”… cred ca alta descriere mai potrivita n-ar exista pentru manifestarea mea pe acest Pamant.

Dar…n-am ajuns la aceasta constientizare si la aceasta traire, pana n-am fost cu adevarat pregatita sa ma accept si sa ma iubesc pentru complexitatea a Ceea Ce Sunt cu Adevarat. Sa inteleg ca ma manifest in fiecare moment exact asa cum ma manifest, fara a-mi mai proiecta convingerile si parerile mele despre mine. Fara a ma mai baga in niste cutiute. Fara a ma mai incadra in tipare. Fara a mai fi intr-un fel anume, ci sa fiu in toate felurile, bucurandu-ma de unicitatea si splendoarea fiecarui fel.

Acest lucru mi-a redat libertatea cu adevarat.

Acest lucru mi-a redat increderea cu adevarat.

Acest lucru mi-a redat iubirea cu adevarat.

Acest lucru mi-a adus bucurie, implinire si armonie sufleteasca.

Am invatat sa Fiu Ceea Ce Sunt, fara a ma mai condamna sau invinovati si mai ales, fara a mai incerca sa par a fi ceva ce nu sunt. Am inteles ca toata aceasta fatada ma imbolnaveste si ma imbatraneste cu rapiditate.

Dar eu…eu am ales tinerete fara batranete si viata fara de moarte, pentru ca acum stiu…ca sunt un Spirit Liber, Nemuritor si Curajos.

Si la fel esti si tu, scumpa mea prietena. Te simt si iti simt suferinta, iti simt deznadejdea, iti simt tensiunea si rezistenta corpului tau.

Renunta la toate astea. Renunta la toate mastile si la toate umbrele tale. Renunta la tot ceea ce sta in calea stralucirii tale. Sterge diamantul de praf si arata-l lumii. Permite-ti sa respiri. Permite-ti sa fii ceea ce esti cu adevarat in fiecare clipa. Si bucura-te de perfectiunea fiecarui moment si fiecarei manifestari.

Iar pentru asta, am un exercitiu pentru tine:

1.     Scrie pe o foaie de hartie toate lucrurile pe care ti-e teama sa le admiti despre tine, dar de a caror existenta esti constienta;

2.     Inainte de a face acest lucru, respira profund de cateva ori, fa putina liniste si coboara inauntrul inimii tale, spunandu-ti ca esti deschisa sa accepti cu seninatate toate lucrurile mai putin luminoase din tine. Esti deschisa sa devii constienta de ele, fara a le judeca. Intelegi faptul ca numai prin acceptarea lor, le poti elibera cu adevarat. Ramai pentru cateva minute in liniste, cu inima deschisa, continuand sa respiri, fara a incerca sa-ti controlezi respiratia. Doar fii in acel moment. Atat. Fara a vrea ceva de la el.

3.     Apoi, dupa aceasta scurta pauza, de constientizare a momentului prezent, scrie pe foaie toate lucrurile si toate partile din tine de care nu esti multumita sau poate, pe care chiar le urasti. Scrie din toate domeniile vietii tale. Despre tine, ca si mod comportamental, relational, profesional, personal. Scrie absolut tot.

4.     Dupa care, priveste-le si spune-le in felul urmator: “Va iert pentru toate durerile pe care mi le-ati cauzat. Va iert pentru suferinta pe care am simtit-o de atatea ori inauntrul inimii mele cu privire la voi. Va iert si va eliberez. Va multumesc ca mi-ati oferit oportunitatea de a descoperi lucruri noi si minunate despre mine, chiar daca a trebuit sa descopar aceste lucruri prin suferinta. Va iert si ma iert totodata si pe mine pentru ca v-am reprimat. Imi cer iertare daca v-am ranit la randul meu, din cauza neacceptarii mele. Va iubesc cu adevarat. Va accept cu adevarat. Va inteleg cu adevarat rolul in viata mea. Sunt pregatita sa merg mai departe acum. Sunt pregatita sa-mi recapat libertatea si bucuria pentru viata. Sunt pregatita sa fiu sincera cu mine si cu toti cei din jurul meu. Sunt pregatita sa Fiu Ceea Ce Sunt si sa-i primesc in inima mea pe toti aceia care rezoneaza cu viata mea si sa ii eliberez totodata si pe aceia al caror rol poate s-a incheiat in viata mea. Multumesc. Va iubesc si trimit catre voi iubire si imensa binecuvantare.”

5.     Ramai acolo si umple-ti pieptul cu lumina si prezenta. Umple-ti pieptul cu bucurie. Respira profund si simte eliberarea din adancul inimii tale. Simte cum iti recapeti libertatea de a fii ceea ce esti cu adevarat si sa iubesti acest lucru la tine. Sa fii libera sa te manifesti asa cum simti, exact atunci cand simti, fara a mai incerca sa controlezi vreo parere a cuiva despre tine.

6.     Ramai acolo si bucura-te.

7.     Daca mai apoi simti, ii poti invita pe prietenii si pe cunostintele tale la o discutie sincera si eliberatoare, de la inima la inima, in care sa le povestesti toate aceste lucruri si sa-ti ceri iertare fara de ei, chiar daca aparent ar parea ca nu ar exista niciun motiv concret pentru a face acest lucru. Decide astazi sa fii libera si sa traiesti tot timpul in iubire si in sinceritate completa. Din acest punct, viata ta se va transforma intr-o continua binecuvantare.

Concluzia:

Sa-ti iubesti la fel de mult fricile, precum iti iubesti dovezile de curaj. Sa iti iubesti la fel de mult dezamagirile, precum iti iubesti bucuriile. Sa iti iubesti la fel de mult partile mai putin luminoase din tine, precum iti iubesti partile cele mai luminoase din tine. Sa te iubesti la fel de mult cand esti trista, precum te iubesti in momentele in care esti fericita.

Acest lucru inseamna sa-ti imbratisezi cu adevarat Fiinta Completa, Totala, Care Esti. Acest lucru inseamna Completul, Ying si Yang, Zi-Noapte, Soare-Luna…Tot Ceea Ce Esti.

Pana nu vei putea sa-ti iubesti la fel de mult partile mai putin placute din tine, la fel de mult precum le iubesti pe celelalte, nu te vei putea bucura de ceea ce esti in totalitate. Tot timpul vei fi in negare, tot timpul vei dori sa ascunzi ceva, tot timpul vei fi tensionata si neautentica.

Esti Ceea Ce Esti si asta este intotdeauna de ajuns. Retine acest lucru si aminteste-ti de el in momentele tale indoielnice.

Foloseste-te de toate acestea pentru a-ti oferi cele mai mari constientizari cu privire la Cine Esti cu Adevarat. Foloseste-le ca pe niste mesageri divini, ca pe niste instrumente, prin care tu iti reamintesti Adevarul despre Tine. Atat. Nu te identifica cu ele. Nu te lasa controlata de ele. Tu esti dincolo de toate acestea.

Insa, inainte sa inchei, mai simt sa-ti mai spun ceva: in momentul in care privesti cu adevarat, prin intermediul a lui Cine Esti cu Adevarat, chiar cele mai urate parti din tine devin splendide, minunate, deosebit de frumoase, pentru ca atunci poti observa esenta lor, nu ceea ce par ele fi la exterior. De aceea, este minunat sa-ti iubesti toate partile din tine, sa le vezi ca fiind ceea ce sunt ele in esenta, sa le multumesti din plin pentru tot ce iti ofera ca si constientizare si experienta. In esenta, toate sunt Dumnezeu. Toate vin din Gratia si din Slava Sa. Cum poate fi ceva urat, cand vine de la Dumnezeu?

Ofera-ti timpul si rabdarea de a-ti incepe cea mai frumoasa calatorie spre tine insati. Si nu reprima nimic in calea ta. Bucura-te de tot exact asa cum este si ramai deschisa la toate mesajele pe care oricine si orice ti le poate oferi.

Sa fii binecuvantata, minunata fiinta a luminii.

Esti libera ca pasarea cerului. Traieste fiind ceea ce Esti. Tare mult as vrea sa stiu daca ti-a fost de folos acest articol. Lasa-mi parerile, comentariile si intrebarile tale mai jos. Iar daca cumva simti ca te-a ajutat, impartaseste-l mai departe, sa bucuram mai multe suflete in drumul nostru!

Pace Tie!

http://ghidultuturorfemeilor.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu