Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

5 octombrie 2016

Colleen Hoover: 23 dintre cele mai frumoase si adevarate citate despre dragoste. Le-am trait pe toate!


"Sunt speriata ca nu o sa mai simt la fel cu nimeni altcineva", am soptit. El mi-a strans mainile. "Sunt speriat ca o sa simti."
Colleen Hoover este o scriitoare americana extrem de populara in era actuala si autoare a 7 romane, toate best-seller-uri New York Times. Descoperiti cateva dintre cele mai frumoase si speciale cuvinte si citate despre dragoste desprinse din cartile sale:
Colleen Hoover: 23 de citate frumoase si adevarate despre dragoste
“Sunt speriata ca nu o sa mai simt la fel cu nimeni altcineva”, am soptit. El mi-a strans mainile. “Sunt speriat ca o sa simti.”
“Asta este ce se intampla cand doi oameni devin unul: nu mai impartasesc doar dragostea. Impartasesc de asemenea si toata durerea, supararea, intristarea si mahnirea.”
“Cred ca dragostea este un cuvant pe care il definesti cu greu”, I-am spus ei. “Poti sa iubesti multe lucruri la o persoana si totusi sa nu iubesti persoana in intregul ei.”
“Ma uit la reflexia mea in oglinda si vad o fata care vrea cu disperare sa ierte un baiat, insa nu fara sa se injoseasca mai intai.”
“Este uimitor cum nu realizezi cat de singur si de speriat ai fost pana cand nu ai pe cineva langa tine care sa te sprijine.”
“Te iubesc atat de mult.” Vocea lui este linistita si plina de frica. “O sa te iubesc intotdeauna. Chiar si atunci cand nu pot.” La auzul cuvintelor lui, lacrimile mele au inceput sa curga si mai tare. “Iar eu o sa te iubesc intotdeauna. Chiar si atunci cand nu ar trebui.”
“Am nevoie de cineva care sa fie dispus sa ma vegheze in timp ce infrunt oceanul si apoi sa ma provoace sa nu ma inec.”
“Ma saruta ca si cum imi da fiecare sarut pe care si-ar fi dorit sa mi-l dea in trecut si fiecare sarut pe care o sa-si doreasca sa mi-l poata da in viitor. Toate deodata.”
“Asa este cand o persoana dezvolta o atractie pentru cineva. El este nicaieri, apoi brusc este peste tot, indiferent daca tu vrei ca el sa fie sau nu.”
“Stiu ca gandul de a-ti infrunta trecutul te inspaimanta. Inspaimanta pe fiecare om. Insa uneori nu o facem pentru noi insine. O facem pentru oamenii pe care ii iubim mai mult decat pe noi insine.”
“Merita mai mult. Mult mai mult.
Ma merita pe mine.
Numai daca ar fi stiut asta.”
“Uneori nu avem o a doua sansa, Owen. Uneori lucrurile pur si simplu doar se termina.”
El s-a infiorat. “Nici macar nu am avut o prima sansa.”
“Poate ca este o bucata mica de timp, insa trecutul meu este al tau acum. Tot din el. Orice vrei sa stii, vreau sa iti spun. Insa doar daca imi promiti ca si eu pot sa am viitorul tau.”
“Cand viata iti da lamai, fii sigur ca stii in ochii cui trebuie sa le storci.”
“Dragostea este cel mai frumos lucru din lume. Din pacate, este si unul dintre cele mai grele lucruri din lume pe care sa le pastrezi si unul dintre cele mai usoare lucruri din lume pe care sa le arunci.”
“Dar din secunda in care si-a deschis ochii si s-a uitat la mine, am stiut. Ea urma fie sa fie moartea mea… fie sa fie cea care imi reda viata.”
“Cu cat o casa este mai mica, cu atat membrii unei familii sunt fortati sa se iubeasca unul pe celalalt.”
“Oricine a inventat expresia ‘te iubesc pana la moarte’ nu a experimentat mai mult ca sigur tipul de dragoste pe care eu si Tate il impartasim. Daca ar fi fost astfel, expresia ar fi fost cu siguranta ‘te iubesc pana la viata.’ Fiindca asta este exact ce a facut Tate. M-a iubit inapoi la viata.” (Ugly love)
“Uneori a nu vorbi spune mai mult decat toate cuvintele din lume. Uneori tacerea mea spune: nu stiu cum sa vorbesc cu tine. Nu stiu ce gandesti. Vorbeste cu mine. Spune-mi tot ce ai spus vreodata. Toate cuvintele. Incepand chiar cu primul.”
“Trebuie doar sa alegi care dintre alegerile gresite pare a fi cea mai putin gresita.”
“Te trateaza cu respect tot timpul? Asta este prima intrebare. A doua intrebare este: daca peste 20 de ani ar fi aceeasi persoana care este astazi, tot ai vrea sa te mariti cu el? Si in cele din urma: te inspira sa fii o persoana mai buna? Daca ai gasit o persoana care sa iti raspunda cu da la toate trei, atunci ai gasit un barbat bun.”
“Este uimitor cat de multa distanta poate crea intre doi oameni un singur adevar.”
“Sunt speriata ca ar putea fi ultima oara cand o sa mai simt ceva deoarece el este singurul cu care am vrut vreodata sa simt ceva.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu