Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

20 iunie 2014

MICUL INGER...



Legenda spune ca un prunc, inainte de a se naste se intalneste cu Dumnezeu:
"Dumnezeul meu, eu merg in lume si nu stiu ce voi face acolo. Sunt atat de mic si de fragil..."
"Pentru tine am pregatit acolo un inger..."
"Doamne, dar nu stiu limba oamenilor, cum o sa ma inteleg cu ei, cum o sa ma adaptez?"
"Ingerul pe care ti l-am pregatit te va invata limba lor..."
"Doamne, am auzit ca in lume sunt multe rele. Cum o sa le pot dovedi?"
"Ingerul pe care ti l-am pregatit o sa te apere de rele...fii fara grija..."
"Doamne si cum o sa ma pot intoarce la tine?"
"Ingerul pe care ti l-am pregatit o sa-ti spuna cum te vei putea intoarce la mine."
S-a lasat linistea in ceruri...a sosit timpul ca bebelusul sa plece in lume...dar a mai intrebat incet:
"Doamne...cum se numeste ingerul pe care mi l-ai pregatit?"
"Numele nu e important...dar tu ii vei spune MAMA..."



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu