Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

31 martie 2014

Inima mea s-a întors acasă



Am auzit-o bătând uşor la geam, în miez de noapte. Era vineri spre sâmbătă. O credeam mai mică şi obosită, dar arăta destul de bine.
- Ce faci, am întrebat-o.
Mi-a răspuns, ușor răguşită, că îşi vede de viaţă. Nu este prima dată când se îndrăgosteşte nebuneşte şi, cu siguranţă, nu este prima dată când dragostea nu-i este împărtăşită.
- De ce faci asta? Dacă-ai să suferi prea mult, dacă nu îţi vei mai reveni niciodată?
A zâmbit un pic trist.
- Aşa-i viaţa! Mă bucur de ea în fiecare zi. De fiecare răsărit de soare, de fiecare picătura de rouă, de fiecare zâmbet al puilor mei, de un gând frumos, de un sentiment curat, de fiecare aterizare… În drumul meu am zărit azi, pe un câmp proaspăt înverzit care mustea de primăvară, primii miei. Ce poate fi mai frumos…
Mi-am dat seama atunci că nu-i pic de tristeţe în zâmbetul acela, poate doar puţină oboseală.Călătorise singură de la Manchester, unde a stat câteva zile în umbra a doi îndrăgostiţi. Nu înţelegea nici ea prea bine cum ajunsese în bagajul lui de mâna, dar zâmbea şi eu mă simţeam atât de liniștită acum, că inima mea s-a întors acasă…
http://www.catchy.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu