Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

30 martie 2014

Dacă el nu te vrea, tu să te vrei!



Te-ai supărat şi stai îmbufnată, nu-i aşa? Te înţeleg, şi eu sunt uneori maestră în ale îmbufnării, dar mai ales într-ale încăpăţânării. Sunt Taur cu acte-n regulă şi te înţeleg.
Te-ai supărat că nu ţi-a oferit iubire, nu-i aşa? Că tu doar ai întins bratele, ai clipit şi din gene şi pe urmă ai iubit până când n-a mai rămas aproape nimic din tine şi din cine ştiai că eşti. Nu ţi-ai mai găsit nici forţa să te ridici din pat în unele dimineţi, aşa-i? Şi pentru ce, te-ai întrebat de atâtea ori, pentru cineva care nici măcar nu iţi vrea iubirea? Dar iubirea ta ce are? Cu ce e mai prejos fata de a altora?
Acum, hai să le iau pe rând. Iubirea ta e frumoasă tare şi fermecatoare şi minunată şi vindecă de aproape orice boală cu o condiţie: să ţi-o oferi mai întâi ţie. Probabil că ai mai auzit că trebuie să ne iubim pe noi mai întâi înainte de a-i putea iubi pe alţii. Dar tu ai iubit, o să-mi zici. Până la stele şi înapoi şi ai iubit din toată inima.
Te înţeleg fiindcă şi eu am iubit ani de-a rândul aşa, cu inima în care încăpea jumatate din globul ăsta, numai ca pe mine nu prea ştiam cum să mă împac şi nici nu găseam vreun răspuns la cine sunt şi ce vreau. Deci trebuie să nu îti mai pui întrebări legate de alţi oameni. Fiindcă tu eşti singura responsabilă de iubire. Dacă ai suficientă pentru tine, nu o sa te doară la fel de tare când cineva pleacă. Dacă ştii să te iubeşti pe tine, nu o să îi oferi celuilalt o mână, un picior si jumătate de inimă fără care o să simţi ca rămâi atunci când pleacă.
Dar eu chiar am iubit, o să-mi spui din nou. Eu pot să iubesc, o să-mi strigi în timp ce mai să te pregăteşti să-mi tragi o palmă fiindcă mă fac că nu înţeleg. Trebuie să te iubeşti însă pe tine cu orice preţ. Şi crede-mă că o să vina ziua în care vei înţelege ce înseamnă cu adevărat să te iubeşti pe tine, să te pui mai presus de alţii şi altele. Un egoism sănătos şi necesar, dacă poate fi numit egoism.
În ziua aia o să ştii cine eşti şi cum vrei să arate EL. Şi la cel mai mic semn că tu pentru el ar trebui să fii altfel, la prima senzatie că va trebui să-ţi calci puţin pe inimă ca el să te placă, o să dai bir cu fugiţii. Îţi garantez.
Dar tot în ziua aia în care vei şti să te iubeşti cu adevărat, o sa înţelegi şi cum un EL te poate iubi aşa cum nu te-a mai iubit nimeni. Vei străluci şi mai tare decât străluceai deja, dar şi el va străluci alături de tine. Fiindcă cea mai frumoasa şi sănătoasă relaţie de iubire e cea în care cei doi cresc împreună şi devin oameni mai buni. Şi numai oamenii care ştiu să îşi respecte propria persoană şi care se iubesc pot iubi sănătos: fără gelozie, fără identificarea unuia prin celălalt, fără a-l iubi pe celălalt pentru destinul pe care unul dintre parteneri nu şi l-a implinit, fără nevoia bolnăvicioasă de confirmare prin iubire.
Fiindcă, vezi, motivele greşite care pot sta la baza iubirii noastre nemărginite sunt multe. Să nu ne doară când nu primim, să ne doară când nu ne oferim.
http://www.catchy.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu