Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

3 martie 2014

Cate nu stii despre mine!




Stiu ca, daca iti zambesc, totul va fi bine. Stiu ca, daca nu ripostez, tu vei ramane alaturi de mine. Stiu ca, daca fac totul asa cum vrei, ma vei iubi in continuare. Si cand stiu cate lucruri nu cunosti despre mine, incep sa ma gandesc ca ar fi mai bine sa ma despart de tine!


Ca sa ma ridic la nivelul tau, sa fiu pe masura asteptarilor tale, sa te indragostesti de mine:


-  imi ascund defectele si indoielile, ca sa nu crezi ca sunt slaba;
-  imi ascund temerile, ca sa vezi in mine o femeie puternica si demna de tine;
-  ascund sub un zambet fals durerea pe care o simt atunci cand, din nou, m-ai ranit;
-   imi maschez visele si dorintele pentru ca imi este teama sa nu ma critici;
-   imi pastrez reprosurile doar pentru mine. Desi tot ce vreau este sa tip la tine, tac pentru ca stiu ca, daca as face asa, ai pleca fara sa te uiti inapoi;
-  trebuie sa-ti fac fata atunci cand dezgropi trecutul;
-  ma opresc din a-ti spune o simpla gluma pentru ca ma tem sa nu razi de mine;
-  iti ascund multe lucruri mici, ca sa nu ma judeci.
 

Din teama de a nu te pierde, am renuntat la o parte din mine. Iar acum realizez ca nu se merita sa fac asta. Tu nu ma vei iubi mai mult, nu ma vei respecta mai mult si nu-mi vei oferi mai mult decat o faci.

 
Iar astazi aleg sa incep sa-ti arat cine sunt, chiar cu riscul de a te pierde pe tine… inainte de a ma pierde pe mine!


www.egirl.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu