Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

24 februarie 2012

Mircea Baniciu-Marea


La tarmul tau cu dragoste si flori,
Am rascolit nisipul uneori,
Si-n scoici demult pustii ca-ntr-un caval...
Am deslusit suspinul unui val.
Acoperindu-mi pasii cu ai tai,
Am strabatut netulburate cai,
Ca sa ajung mereu la clipa cand...
Acelasi soare-ti rasarea din gand.
Vrajita mare tu, frumoasa mea,
Oricat de blanda-ai fi...
Oricat de rea,
Mereu mi-astern spre tine pasii drepti,
Tu stii sa chemi, sa mangai, sa astepti.

La tarmul tau cu dragoste si flori,
Am rascolit nisipul uneori,
Si-n scoici demult pustii ca-ntr-un caval
Am deslusit suspinul unui val.
Tu stii sa-mi spui povesti si sa m-ascunzi...
Sub gene de margean in ochii blanzi
Si cum ma faci sa trec invingator
Prin carnea ta fierbinte ca un dor
Vrajita mare tu, frumoasa mea,
Oricat de blanda-ai fi...
Oricat de rea,
Mereu mi-astern spre tine pasii drepti
Tu nu stii sa chemi, sa mangai, sa astepti.

Ca sa-mi doresc mai mult ce s-ar putea
Vrajita mare tu, frumoasa mea...
Ca sa-mi doresc mai mult ce s-ar putea
Vrajïta mare tu, frumoasa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu