Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

5 februarie 2012

Cristian Turcanu-O iubire mare


O iubire mare nu presupune să se întîlnească doi mari oameni. Nu doar între un bărbat ideal şi o femeie ideală poate să apară o iubire mare. Şi doi oameni normali pot da naştere unei mari iubiri. Iată un exemplu:

„Te iubesc pentru onestitatea si eleganta ta, pentru buzele tale carnoase si fin conturate, te iubesc pentru daruirea si idealismul tau molipsitor, te iubesc pentru bucuria pe care mi-o oferi atunci cand zambesti, te iubesc pentru rafinament si bun gust, te iubesc pentru rabdarea ta, pentru altruismul tau plin de modestie, te iubesc pentru corpul tau care imi aminteste de David, te iubesc pentru starea ta de indragostit, te iubesc pentru finetea si bunul simt cu care imi arati atunci cand gresesc, te iubesc pentru toleranta si deschiderea ta atunci cand actiunile mele te lasa uneori perplex, te iubesc pentru strungareata ta, cum as fi putut-o uitaJ, te iubesc pentru ca vrei sa incepi aikido, cursuri de dans, stagiul de teatru, te iubesc pentru ca iti place sa mergem la filarmonica, la teatru, te iubesc fiindca n-ai spus nu sa ne iubim intr-o sala de cinema, te iubesc pentru ca nu abandonezi si iti vei lua permisul de conducere, iti iubesc mainile pentru ca sunt atat de sexy si ma hranesc cu mangaierile lor, te iubesc pentru fidelitate si sinceritate, te iubesc pentru ca ma implinesti atat de mult cand facem dragoste si mi se pare extraordinar, te iubesc pentru ca uneori nici tu nu stii de ce te iubesc, te iubesc pentru ca uneori imi pui intrebari iscoditoare si ciudate, dar cu un farmec aparte, te iubesc pentru ca iti pasa, te iubesc pentru ca tii la NOI, te iubesc pentru ca iti place Clara si David, te iubesc pentru ca mi-ai cantat la ureche cand am dansat la nunta, te iubesc pentru ca ma iubesti atat de mult, te iubesc pentru ca esti sensibil si tandru, te iubesc pentru ca inca o data ma faci sa plang si sa ma bucur, ceea ce pentru mine inseamna ca e ceva foarte serios, te iubesc pentru ca iti place de bunica mea, te iubesc pentru ca nu ma judeci, te iubesc pentru ca nu fugi atunci cand iti vine sa ma lasi balta, te iubesc pentru ca imi scrii mesaje mereu, te iubesc pentru ca mi-ai promis ca o sa-mi faci cartofi prajiti, te iubesc pentru ca ai prietene atat de bune, te iubesc pentru ca ma lasi sa ma alint, te iubesc pentru ca uneori esti foarte curajos, te iubesc pentru ca ne pui pe noi pe primul loc, fara sa astepti sa fie reciproc, ceea ce ma face sa gandesc si eu la fel, te iubesc pentru iubirea ta care ma transforma, te iubesc pentru ca apreciezi un banc bun, te iubesc pentru planurile pe care ni le facem si pentru cele pe care nu te las sa ni le facem, pentru a nu pierde timp din trait, te iubesc pentru ca imi arati slabiciunile tale, te iubesc pentru ca ma lasi sa te ajut, te iubesc pentru ca ai impartit cu mine cele 7 ciuperci, te iubesc pentru ca ai indraznit sa ma mangai in acea noapte in tren, te iubesc pentru ca m-ai surprins cu cadoul de Craciun, te iubesc pentru ca uneori imi spun ca nu e de gluma cu tine, te iubesc pentru ca esti saritor si vrei sa imi faci ziua mai senina, te iubesc pentru ca iti place cum gatesc, te iubesc pentru ca…si n-am ajuns nici la jumatate… pentru ca iti calci pe principiile tale si porti si pulovar roz de dragul meu, te iubesc pentru ceea ce nu e inca manifestat, dar simt ca e in tine, te iubesc pentru ca esti dispus sa iti vindeci ranile suflestesti cu ajutorul meu, te iubesc pentru ceea ce trezesti in mine, te iubesc pentru ca ma intelegi si ma simti, te iubesc pentru ca vrei sa-mi fii alaturi, te iubesc pentru ca nu te superi pe mine atunci cand te critic, te iubesc pentru ca ma astepti cu prajituri, te iubesc pentru ca ma iubesti chiar si cu nasul infundat, te iubesc pentru ca imi repeti intruna ca sunt frumoasa, te iubesc pentru ca ma infrunti si ne duelam, te iubesc pentru ca ai facut totul ca sa ma bati la tenis de masa, te iubesc pentru ca intelegi de ce nu am rabdare sa vedem filme impreuna, te iubesc pentru ca iti plac replicile bune, te iubesc pentru ca ma faci sa ma simt cea mai iubita, te iubesc pentru increderea pe care mi-o dai, te iubesc dincolo de toate motivele si ma bucur ca esti in viata mea! Te iubesc!!!”

Aici există speranţă, există iubire, există puritate, bunătate, împlinire şi vise măreţe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu