Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

14 mai 2011

Mariana Eftimie Kabbout-Picaturi de roua




E pãrul meu un val plin de candoare,
Parfumul lui m-adoarme ca pe o floare,
Pe buze-mi ard trei picãturi de rouã
Sãrutul tãu le-a atinge doar pe douã …

Când printre gene îmi mai joacã luna,
Mai zburd desculţã şi te-ating întruna...
Din val cu val vor rãsãri în noapte,
Atingeri pline de prea multe şoapte.

Renasc din alge pline de iubire,
Sãruturi dulci uitate-n amorţire.
Pe buze-mi stau trei picãturi de rouã,
Iar gura ta le-atinge doar pe douã...

Doi paşi de dans, curatã nebunie
Rãsunã-n noapte … dulce feerie !
Prin pãrul meu eşti vânt doar pentr-o zi,
Iar pentr-o viaţã suflet îmi vei fi...

Pe buze-mi ard trei picãturi de rouã,
Sãrutul tãu le soarbe doar pe douã …
Iar cea ramasã - noapte va zâmbi,
Pe-aripi de timp mereu te va iubi...

Pe buze-mi ard trei picaturi de rouã,
Sãruţi doar una ... şi apoi, doar douã …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu