Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

31 mai 2011

Mariana Eftimie Kabbout-Frumoasa mea


Adormi în braţele-mi prea pline de pofta trupului tău fin,
şi lasă-ţi părul lung să cadă pe aşternutul de satin...
Să te trezeşti gustând săruturi ca-n dimineţile de-atunci
când te iubeam ca nimeni altul, frumoasa mea cu buze dulci ...

Nici nu mai ştiu de câtă vreme din gândul meu n-ai mai ieşit
deşi erai de mult plecată către neantul pustiit
Te căutam pe nu ştiu unde, în zborul meu nehotărât
nepriceput, fără cuvinte, doream să te iubesc ... şi-atât .

Te-am luat pe braţele-mi flămânde şi te-am purtat prin galaxii
acolo unde-a mea iubire te aştepta demult să vii
Respiră aerul pe care îl simţi atunci când îţi şoptesc
cuvinte care dau năvală ... frumoasa mea, cât te iubesc !

Ce este-n sufletu-mi sălbatic nici n-am ştiut până mai ieri
şi cum încă mai ai puterea să mi te dai fără să ceri,
Măcar un strop din inocenţa pe care-n suflet o aveai,
iar eu, în nebunia-mi cruntă te-am ferecat pe veci, în rai...

Aş vrea să cred că-ţi este bine, iubirea mea-i stângace,ştiu
dar lasă-ţi inima să bată în pieptul meu, la ceas târziu ...
Îţi voi gusta şoaptă cu şoaptă, frumoasa mea cu buze dulci
nu am nevoie de cuvinte să-ţi spun cum te-am simţit atunci...

Când mi-ai umplut singurătatea cu trupul tău înmiresmat,
şi-ai scris pe pieptul meu de piatră atingerea-ţi de neuitat...
Ştiam că te iubesc din vremea când încă nici nu existai,
Născută eşti ca să-mi fii înger ,născut am fost ca să-ţi fiu rai ..




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu