Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

3 martie 2015

Scrisoare deschisa catre noua iubita a fostului meu sot


Probabil este o scrisoare pe care orice femeie aflata intr-o astfel de situatie ar vrea sa o primeasca la momentul potrivit.

Trebuie sa fii mahnita in timp ce citesti asta. Cu siguranta te gandesti ca vreau sa te invat cum sa te porti cu noul tau iubit. Poate ai impresia ca am sa stabilesc anumite legi cu privire la modul de a-mi trata copiii.
Dar aceasta scrisoare nu va fi deloc asa.
As vrea sa iti urez "bun venit".
Bine ai venit in aceasta familie moderna, dinamica si unica. Bine ai venit in lumea noastra in care imbinam perfect viata si aceasta relatie. Da, am spus relatie, insa nu ma refer la o relatie obisnuita.
Copiii nostri ne mentin intr-o relatie asemanatoare cu cea pe care o ai cu un sef de-al tau. Daca succesul este scopul, fie ca vorbim despre viata profesionala sau cea personala, ceea ce este mai important este relatia dintre cei care se lupta pentru acest obiectiv. Nu o sa umplu aceasta scrisoare cu sfaturi care nu ma privesc in care sa iti explic cum sa te porti cu barbatul pe care il cunosc de 20 de ani. Nu o sa iti spun nimic personal despre el; tot ceea ce vrea sa iti impartaseasca va priveste doar pe voi doi. Nu o sa iti spun de ce lucrurile nu au functionat intre noi. Tot ceea ce am sa spun despre acest subiect, este ceea ce spun tuturor:
Este un barbat extraordinar, dar nu pentru mine, ci pentru altcineva.
Asta ar putea sa sune ciudat, dar ma bucur ca esti aici. Fiii mei vor avea ocazia sa vada o parte a tatalui lor pe care nici nu stiau ca au pierdut-o. Vor asista la fericirea ce izvoraste din emotia, bucuria si misterul ce vin odata cu o noua relatie. Isi vor vedea tatal cum radiaza de fericire si cum i se citesc sperantele in ochi. Il vor auzi razand (prea mult si prea tare) si vorbind cu un nou farmec in glas. Si pentru ca il admira si il iubesc, toate aceste lucruri ii vor face fericiti si pe ei.
Vreau sa stii ca este foarte important sa fii tu insati in preajma noastra. Te rog sa nu te simti niciodata amenintata, intimidata sau ca ai fi in plus atunci cand esti cu noi. La fel ca si tine, si noi incercam sa ne acomodam cu prezenta ta in viata noastra. Avem incredere ca daca esti suficient de buna pentru el, esti cu siguranta suficient de buna si pentru noi. Ne asteptam sa iti vedem defectele, ciudateniile si unicitatea care s-ar putea sa ne determine sa ne frangem mainile uneori.
Si nu vrem sa schimbi nimic din toate astea.
Sa nu crezi niciodata ca nu ai sa poti sa vorbesti cu mine, cu noul meu sot, sau cu baietii. Spune tot ceea ce iti trece prin cap, sau nu spune nimic. Orice ar fi, nu uita sa fii tu.
O sa ne vezi destul de des, atat pe copii, dar si pe mine alaturi de sotul meu. Te vei surprinde alaturi de noi la concerte, piese de teatru, jocuri, gale de absolvire si multe alte evenimente. Poate o sa ti se para ciudat la inceput, dar sper ca asta se va schimba rapid. Chiar daca copiii nostri stiu ca eu si tatal lor am divortat, ei trebuie sa stie ca suntem uniti in ceea ce ii priveste pe ei si sa fie constienti de suportul pe care o sa i-l oferim mereu, iar aceasta este una dintre multele modalitati prin care vom fi mereu alaturi de ei.
Vreau sa ii vad pe fiii nostri uitandu-se la noi, si sa citeasca mandria din ochii nostri atunci cand ii privim. Multi dintre prietenii mei m-au intrebat daca ma simt ciudat atunci cand stau langa tatal lor si langa tatal lor vitreg in acelasi tinmp. Am facut lucruri mult mai ciudate ca sa imi incurajez baietii, sa ii educ si sa ii ajut sa se dezvolte asa cum trebuie. Am sa te rog sa ni te alaturi (atunci cand o sa fii pregatita) si sa fii parte din acest front unit ce ii va sustine neconditionat.
Te vei surprinde luand parte la conversatii intre mine si el. Te rog sa intelegi ca trebuie sa comunicam pentru a putea reusi sa conducem aceasta "afacere" si sa crestem niste oameni minunati. Uneori va trebui sa facem asta foarte des. Alaturi de increderea pe care am mentionat-o mai devreme, de asemenea voi avea incredere ca vei stii cand este cazul sa intervii in discutie. In cazul in care ai sa te simti vreodata inconfortabil sau nesemnificativa in asemenea situatii, as vrea sa privesti imaginea de ansamblu si sa retii ca noi nu vom avea ce sa vorbim in afara subiectelor ce ii privesc pe fiii nostri.
El nu ma va suna niciodata sa imi ceara sfaturi cu privire la moda (ceea ce este foarte bine pentru ca nu am nici cea mai mica idee).
El nu ma va suna sa vorbim despre o emisiune TV care ii place.
El nu ma va suna sa se planga de ziua pe care a avut-o la birou.

Relatia noastra se invarte in jurul cresterii celor trei baieti. In situatiile in care alte subiecte vor aparea in timp ce suntem in acelasi timp unul langa ceallat, te rog sa nu uiti ca pentru el, eu sunt doar mama copiilor lui.
Nimic mai mult.
Iti acord increderea necesara avand certitudinea ca stii ce inseamna sa ai o relatie cu un barbat ce are trei baieti la varsta adolescentei. Acest lucru este o noutate si pentru ei, asa ca la inceput nu vor sti ce sa spuna sau ce sa faca in preajma ta. Ei sunt adolescenti ce au propria viata, propriile sperante, vise si intentii, si este foarte probabil ca uneori ele sa nu fie cele mai potrivite. Mi-ar placea ca in momentul in care prezenta ta o sa fie constanta in viata lor, sa incerci sa ii cunosti pe fiecare in parte.
Sper ca odata cu trecerea timpului si pe masura ce vei fi langa ei din ce in ce mai mult, vei reusi sa ai o relatie speciala cu fiecare dintre ei. Acest lucru cu siguranta va necesita un efort in plus din partea ta. Adesea nu va fi usor, dar asa se intampla in majoritatea situatiilor in care se merita.
Sper ca aceasta scrisoare sa nu te sperie. Sper ca vei intelege ca nu as fi putut sa spun toate aceste lucruri in momentul in care te voi cunoaste pentru prima data si ma voi intreba daca ti-am strans mana mult prea puternic.
Cu respect si cu bunavointa, iti urez "bun venit"!
Tina.

Sursa articol: app.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu