Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

22 noiembrie 2016

Trebuie sa o alegi pe EA in fiecare zi, sa o iubesti si sa o pretuiesti sau altfel o vei pierde…



Mi-am petrecut 5 ani din viata ranind o femeie incredibila. Am ramas langa ea, insa niciodata nu am ales-o cu adevarat pe ea... Citeste cuvintele emotionante ale unui barbat care au facut inconjurul internetului!
Trebuie sa o alegi in fiecare zi, sa o iubesti si sa o pretuiesti zi de zi sau altfel o vei pierde… Citeste cuvintele emotionante ale lui Bryan Reeves care s-au viralizat, facand inconjurul internetului. Ele pot fi un semnal de alarma pentru cei care iubesc, insa aleg sa nu aprecieze asa cum ar trebui acea persoana speciala pe care o au langa ei zi de zi.
Bryan Reeves: Alege-o in fiecare zi sau las-o sa plece...
Mi-am petrecut 5 ani din viata ranind o femeie incredibila. Am ramas langa ea, insa niciodata nu am ales-o cu adevarat pe ea.
Am vrut cu adevarat sa fiu cu ea. Am vrut cu adevarat sa o aleg pe ea. Era o femeie superba, geniala si amuzanta si sexy si senzuala. Cu inteligenta ei ascutita, profunda imi facea sa rada intreg corpul, iar cu frumusetea ei exotica imi scurtcircuita creierul. A ma trezi in fiecare dimineata cu ea cuibarita in bratele mele era fericirea mea. Am iubit-o nebuneste.
Din pacate, asa cum se intampla cu multe cupluri tinere, faptul ca nu am stiut cum sa iubim a creat in scurt timp probleme stresante in relatia noastra. In scurta vreme, odata ce reveria mea plina de fericire din fiecare dimineata a lasat loc unui mod imatur, incordat de a ne petrece viata impreuna, am ajuns sa ma intreb deseori daca undeva acolo exista o alta femeie care sa fie mai usor de iubit si care sa ma iubeasca mai bine.
Pe masura ce lunile treceau si acel gand persista din ce in ce mai mult in mintea mea, am ales-o pe ea din ce in ce mai putin. In fiecare zi, timp de 5 ani, am ales-o pe ea tot mai putin.
Am ramas cu ea, insa am incetat sa o mai aleg pe ea. Amandoi am suferit.
Alegand-o pe ea ar fi insemnat sa ma concentrez zi de zi pe darurile pe care le-a adus in viata mea si pentru care as fi putut sa fiu recunoscator: zambetul ei, frumusetea, senzualitatea, felul ei vesel de fi, compania ei si… atat de multe altele.
Din pacate, imi era aproape imposibil sa mai inteleg sau chiar sa vad ce era atat de minunat la ea.
Eram prea concentrat pe mania, nesiguranta, pretentiile ei si alte aspecte ale personalitatii ei puternice care ma iritau. Cu cat ma concentram mai tare pe defectele ei, cu atat mai mult le vedeam si le reflectam inapoi comportandu-ma urat cu ea. In mod natural, acest lucru a amplificat tensiunea din relatie… ceea ce ma facea in continuare sa o aleg pe ea chiar si mai putin.
Ea a luptat din greu sa ma faca sa o aleg. Dar nu a fost de ajuns.
Nu poti face pe cineva sa te aleaga, chiar si atunci cand acel cineva te iubeste.
Sa fiu sincer, nici ea nu m-a ales pe mine intru totul. Insultele pline de furie pe care mi le arunca erau o dovada clara a acestui lucru.
Realizez insa acum ca mania ei era cauzata de faptul ca nu se simtea in siguranta cu mine. Din cuvintele si actiunile mele, simtea ca eu nu o aleg pe ea in fiecare zi si ii era frica ca o sa o abandonez. 
In cele din urma, chiar am parasit-o…
Am abandonat-o atunci cand nu am ales-o in totalitate pe ea zi de zi timp de 5 ani, am abandonat-o atunci cand am ales sa ma concentrez pe ceea ce ma deranja la ea decat pe ceea ce adoram la ea.
Ca pe o pretioasa floare parfumata… am adus-o plin de mandrie in casa mea si apoi am uitat sa o ud. Am lasat-o singura in nenumarate feluri sa se vestejeasca in caldura uscata si fierbinte a relatiei noastre de dragoste.
Nu o sa mai iubesc niciodata o alta femeie pe care sa nu o si aleg in fiecare zi.
Este un chin pentru toata lumea.
Daca esti intr-o relatie, te invit sa iti adresezi urmatoarea intrebare: “De ce imi aleg partenerul astazi?”
Daca nu poti gasi un raspuns care sa te multumeasca, investigheaza mai adanc si gaseste unul. Poate fi unul extrem de simplu, de exemplu sa observi in adancul inimii inimii tale ca pur si simplu “l-ai ales.”
Daca nu poti gasi raspunsul astazi, intreaba-te din nou si maine.
Dar daca trec prea multe zile si pur si simplu nu poti raspunde de ce ti-ai ales partenerul, iar relatia ta este una plina de stres, da-i drumul, lasa-l sa plece. Lasa loc pentru ca altcineva sa apara, cineva pe care inima ta chinuita de dor sa il aleaga in fiecare zi.
Persoana pe care o iubesti merita sa fie aleasa cu entuziasm. In fiecare zi.
Si tu la fel.
Alege intelept.
Articol via bryanreeves.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu