Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

29 ianuarie 2015

“Dragostea, singura, nu poate niciodata sa duca corabia la mal”


 “Vă mărturisesc că până astăzi când vă scriu aceste rânduri, nu am găsit definiția fericirii! Nu am găsit-o nici în tratatele filosofice, nici în cântecele de dragoste, dar îmi place să cred că ea există și tocmai de aceea oamenii aleargă toată viața s-o ajungă și s-o constate.

Eu cred că suntem făcuți din iubire, trăim pentru a primi și a dărui iubire. Fără iubire, fără dragoste ar fi pustiu în lume. Dragostea poate să umfle pânzele speranței, dar singură nu poate niciodată să ducă corabia la mal. Mi-a plăcut și-mi place viața în mișcare, colorată, originală, neașteptată, puternică. Dar fără excese. N-am trăit niciodată cu încetinitorul!”


Florin Piersic

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu