Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

29 decembrie 2014

10 clasici români în căutarea fericirii



Așadar, ce este fericirea?

“Fericire perfectă nu există pe acest pământ; aceasta s-a zis de mult timp și de oameni foarte învățați; avem însă ceva care seamănă cu dânsa: avem iluziunea, credința și speranța. Aceste daruri divine compun aci, pentru noi, ceea ce numim fericire.” Nicolae Filimon (1819 – 1865)

“Fericirea este plăcerea sufletului. O simplă senzație, un sunet, o culoare, atingerea mâinii unei femei sau unui copil, dacă angajează sufletul, devine o fericire.” Garabet Ibrăileanu (1871 – 1936)

“Dacă vrei sa ajungi la fericire, atunci pune-ți orice ca țintă, numai un singur lucru nu: fericirea.” Lucian Blaga (1895 – 1961)

“Fericirea este o cumpănire lăuntrica, o armonie, o limpezime interioară, care este totdeauna aceeași în omenire, la deosebiți inși și deosebite epoci.” Mircea Florian (1888 – 1960)

“Dacă fericirea nu ar putea fi atinsă sub nici o formă, oamenii nu ar mai căuta-o.” Nichifor Crainic (1889 – 1972)

“Fericirea care nu durează, nu e fericire – e un mizerabil stupefiant.” Camil Petrescu (1894 – 1957)

“Ciudat: mi se pare că oamenii fug de fericire, nu o caută.” Mircea Eliade (1907 – 1986)

“Toată tehnica feminității e de a pulveriza acea fericire în nenumărate fericiri, într-o succesiune și devenire de fericiri minore. Căci ea pleacă de la ființă și atunci caută devenirea și diversul; în timp ce bărbatul pleacă de la devenire și e însetat de ființă, de unitate. Setea Unului de a se pierde și setea Multiplului de a se readuna.” Constantin Noica (1909 – 1987)

“Fericirea e să fii în afara celor patru pereți, să umbli, să cunoști, să te amesteci cu lucrurile; dacă te oprești, te copleșește tot ceea ce e mai rău în tine.” Emil Cioran(1911 – 1995)

“Fericirea nu înseamnă să ai ceea ce dorești, ci să dorești ceea ce ai.” Octavian Paler (1926 – 2007)

Sorin Tudor

Un comentariu:

  1. Mulțumesc Domnului, am crezut în Dr. ODION după ce am citit atât de multe mărturii despre munca sa și am decis să-l contactez. Îmi scriu propria mărturie despre care nu am crezut niciodată că ar fi posibil. Înainte de a-l cunoaște pe dr. ODION, am simțit că toate acestea sunt credințe superstițioase și că vraja nu a fost dovedită științific ca fiind adevărată, dar acest joc de vrăjire m-a făcut să cred altfel. EL ESTE UN OM BUN. Mi-am primit fostul iubit înapoi cu ajutorul acestui bărbat după 1 an de încercare, dar niciun mijloc posibil nu părea să arate. Dacă citiți vreo mărturie despre dr. ODION, este adevărat. Iubitul meu m-a părăsit mai bine de 1 an și am vrut să-l am înapoi și am încercat să-l rog să se întoarcă la mine, dar mi-a plătit urechile surde și m-a făcut prost în public. Dr. ODION mi-a fost trimis de un prieten de-al meu, care a ajutat și el în locul meu de muncă și i-am spus că este superstițios și că este un prost să creadă în astfel de lucruri fetișoase. Dar după atâtea gânduri, am intrat online să-l caut și am decis să-l contactez la e-mailul său. El mi-a dat în curând numărul lui de telefon și am vorbit și pentru o perioadă bună. El este cel mai bun. Înainte ca vraja lui să funcționeze, aveam deja asigurarea. În 2 zile, fostul meu iubit după 1 an de batjocură de a fi un bărbat inutil, a venit la mine implorând de data asta. Nu știam ce a făcut acest om, dar este foarte bine să facă așa ceva pentru mine. Îi mulțumesc lui și prietenului meu că l-au cunoscut prea zilnic din viața mea. Cred că va ajuta pe oricine vine la el să-l contacteze (drodion60@yandex.com) sau WhatsApp lui +2349060503921.

    RăspundețiȘtergere