Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

4 ianuarie 2014

Sunt frumoasa... Mantra de rostit pentru orice femeie care vrea sa isi vindece inima




"Sunt frumoasa datorita felului in care ma port. Datorita prezentei mele. Energia mea este frumoasa. Si ochii mei, si buzele mele. Sunt frumoasa datorita compasiunii mele pentru toti si toate'. - O mantra puternica care iti poate vindeca inima intr-un mod frumos si sanatos!"


Suntem frumoase, puternice, avem sclipiri de geniu si puteri magice. Pe www.rebellesociety.comSR Atchley ne propune o mantra superba, avand un puternic efect de vindecare al inimii. Este in acelasi timp o mantra ideala pentru a intari increderea in sine si in abilitatile si fortele proprii. Cititi-o ori de cate aveti nevoie sa va vedeti asa cum sunteti.

Mantra prin care orice femeie isi poate vindeca neincrederea in sine


Sunt frumoasa.

Sunt frumoasa datorita felului in care ma port. Datorita prezentei mele. Energia mea este frumoasa. Si ochii mei, si buzele mele. Sunt frumoasa datorita compasiunii mele pentru toti si toate.

Sunt rezistenta.

Sunt rezistenta deoarece trebuie sa fiu. Demonstrez intotdeauna perseverenta si hotarare interioara. Imi fac aparitia in absolut fiecare zi. Chiar si in zilele proaste, zilele grele. Plansul si bocetele… in zilele galagioase.

Sunt sclipitoare.

Sunt o stea stralucitoare inaltata sus pe cer pentru ca toata lumea sa o vada. Lumina mea straluceste in noptile cele mai intunecate si calauzeste drumul calatorului. Sunt combustibil ce arde pentru fiintele eterice din propriul combustibil interior.

Sunt uimitoare.
Sunt o femeie uimitoare. O mama uimitoare, sora, fiica. O iubita uimitoare. Ma uimesc pe mine insami cu propria magie si felul in care folosesc puterea pentru ce este bine si drept.

Sunt atragatoare.

Reflect dragostea. O arat, o daruiesc, o cresc. Si dragostea nu moare niciodata. In ciuda mortii. In ciuda pierderii. In ciuda neintelegerilor si a eforturilor nechibzuite.
Dragostea nu moare niciodata.

Sunt frumoasa fiindca stiu asta!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu