Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

17 iunie 2012

Daniel Dumitru Darie-Dialog cu sufletul



Pun iar pariu şi viaţa mea în joc,

Că vreau-nu vreau, opri-voi timpu-n loc

Şi am să fiu acelaşi orişicând,

Ca să îmi fii mereu, mereu în gând...



Călătoresc spre pasul ce va fi,

Spre adevărul fiecărei zi,

Pun pasul meu alături de-al tău pas

Şi încă ştiu cât timp a mai rămas...



În dialog cu sufletul rămân,

Să mă mai cred al gândului stăpân,

Dar îmi şopteşte soarele-n apus

Că nu am spus tot ce aveam de spus...



Dar oare n-am rostit ce-n nopţi gândesc

Temându-mă să-ţi spun că te iubesc?

Credeam că ştii, că nu mai cred că-s eu,

Mă tot trezesc cu tine-n gândul meu...



Am fost cândva torent prea trecător,

Azi am rămas să caut un izvor.

În curgerea în care trec firesc,

Izvor îmi eşti - Izvorul meu lumesc.



De-mi eşti alături, n-am să pot să fiu

O frunză-n vânt, pierdută în pustiu,

Şi nu mi-aş mai dori să plec deloc,

Tu îmi eşti apă, cum îmi eşti şi foc.



Dar am curaj în ochi să te privesc,

Fără de teamă să te regăsesc,

Şi să-mi pun clipa strajă la hotar

Şi să te vreau al şoaptei mele dar...



Privit-am într-o seară-ntâmplător,

La ceasul când credeam că iarăşi mor,

Şi am văzut un cer înseninat

Şi mi-am adus aminte ce-am uitat.



Şi trebuie să uit că am căzut,

Că mi-a fost greu, că multe m-au durut,

Voi trece mai uşor peste ce-a fost

Şi vom putea s-avem, în doi, un rost.



Aşa va fi, chiar dacă-i nefiresc,

Vei fi a mea, când zorii se ivesc,

Voi fi al tău. O noaptea de-nceput

Şi ai să ştii de-atunci ce mult te-am vrut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu