Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

28 martie 2012

Drumul spre iubire si fericire incepe cu tine



Viata nu e intamplatoare. Drumul spre iubire si fericire incepe cu tine.
Mi-am dat seama ca atunci cand esti generos, viata e generoasa cu tine, mi-am dat seama ca atunci cand transmit ganduri si intentii pozitive , ele se intorc spre mine, ca atunci cand judec, intotdeauna aduc in viata mea persoane care ma judeca. Si drumul nu s-a oprit aici.
In fiecare zi imi dau seama de magia vietii si cand spun asta, nu ma refer neaparat la lucrurile minunate, ma refer la absolut toate experientele de viata care poarta cu ele o semnificatie.
In urma cu ceva vreme am auzit ca nimic nu e intamplator in viata si desi in sufletul meu stiam ca acesta este adevarul, nu puteam sa dau o explicatie elaborata pe baza acestei maxime. Poate ca nici nu era necesar, era suficient sa am aceasta certitudine interioara pentru a experimenta cele mai minunate sincronicitati in viata mea exterioara.
Ceea ce stiu este ca inca nu ajungem cu cu totii la aceasta certitudine in acelasi timp. Pentru fiecare dintre noi exista un moment potrivit , un loc potrivit si chiar poate o experienta potrivita care declanseaza in noi o anumita intelegere si care ne transforma cu totul perspectiva asupra vietii. Daca ai trait deja acest timp, atunci probabil vei simti aceste ganduri ca fiind propriile tale ganduri , iar daca nu ai ajuns, cu siguranta nu este o intamplare ca citesti aceste randuri.
De-a lungul vremii am ajuns sa inteleg ca nu noi suntem cei care gasesc anumite mesaje ci mesajele ne gasesc pe noi, atunci cand suntem pregatiti sa le primim.
Nu-ti cer sa crezi nimic din ceea ce iti spun astazi si nu caut sa te conving de absolut nimic, considera ca eu insami sunt doar un gand care cauta o forma sa prinda glas. Asa cum toate celelalte ganduri vin spre tine, acorda-i un mic ragaz si daca in sufletul tau simti ca ar putea fi adevarat, atunci probabil ca el te va ghida spre propria ta cautare a adevarului si nu mi-as putea dori mai mult de atat.
Intr-o lume a vitezei, intr-o lume in care alergam in permanenta sa facem ceva pentru a ajunge sa fim intr-un anumit fel, dincolo de visurile diferite pe care le avem, cu totii cautam acelasi loc. Sub pielea vietilor noastre, undeva in adancuri , undeva uitat de vreme, cu totii traim acelas vis ascuns in spatele multitudinii de alte visuri. Oriunde am fi, oricine am fi, indiferent de rasa ,nationalitate, sex, religie, ocupatie, cautam sa ne intoarcem acasa, la pacea, iubirea si siguranta pentru totdeauna.
Si o putem face o data ce intelegem cine suntem si o data ce realizam ca nimic nu este intamplator in aceasta lume.
De multe ori ne trezim in fata unor evenimente de viata si nu intelegem de unde vin, ce am facut sa ne intalnim cu ele. Unele sunt dureroase , altele sunt pline de bucurie. Ne intrebam ce am facut sa meritam aceste lucruri si care este motivul pentru care le traim.
Si pentru ca nu intelegem , ajungem sa suferim. Am fost si eu in aceasta ipostaza in viata mea, de mai multe ori, si nu mi-e rusine sa o recunosc. De ce mi-ar fi? Sunt la fel ca si tine, un suflet care a venit sa traiasca o experienta umana , un suflet pe care fiecare experienta l-a adus mai aproape de a intelege cine este cu adevarat.
Te –ai intrebat oare vreodata de ce persoanele din viata ta te mint?
Te-ai intrebat de ce intalnesti persoane sau situatii in care esti judecat?
Te-ai intrebat de ce oamenii cu care interactionezi te fura?
Te-ai intrebat de ce oamenii te trateaza cu superioritate si lipsa de respect?
Te-ai intrebat de ce oamenii din viata ta te insala?
Ei bine, toate aceste lucruri nu sunt intamplatoare si tu nu esti o victima.
De cand am inceput aceasta calatorie pentru a gasi raspunsuri la intrebarile pe care mi le-am pus in legatura cu viata am realizat cateva lucruri esentiale care mi-au transformat complet existenta.
Mi-am dat seama ca atunci cand esti generos, viata e generoasa cu tine, mi-am dat seama ca atunci cand transmit ganduri si intentii pozitive , ele se intorc spre mine, ca atunci cand judec, intotdeauna aduc in viata mea persoane care ma judeca. Si drumul nu s-a oprit aici.
Am realizat ca atunci cand lupt cu toate fortele sa am dreptate, nu sunt decat o hoata de energie care atrage in viata ei, oameni care o vor fura si ca ori de cate ori nu voi fi transparenta cu mine sau cu ceilalti , ceea ce voi primi in viata mea sunt minciuni. Am incetat sa mai arunc responsabilitatea asupra celorlalti pentru ceea ce mi se intampla in viata si am realizat ca tot ceea ce exista in interiorul meu se manifesta in exteriorul meu. Mai tarziu am aflat ca exista o lege a oglindirii in lume , o lege care nu mi se aplica numai mie ci care este o lege a universului in care cu totii traim.
Ce inseamna acest lucru? Intotdeauna exteriorul reflecta interiorul. Orice eveniment, orice persoana pe care o intalnesti este acolo pentru a-ti da oportunitatea de a vedea cine esti in acel moment si de a te recreea in permanenta. Cat de minunat poate fi totul! Cum mai poti privi atunci o experienta drept fiind rea sau buna, un om ca fiind bun sau rau cand de fapt atat oamenii cat si evenimente iti sunt oglinda ta? Te aflii in fata unei oglinzi mari gigantice care iti da oportunitatea sa vezi cine esti si ce emiti in univers. Te afli in fata unei oglinzi minunate care sa te faca sa intelegi de ce lucrurile sunt asa cum sunt, si cum poti sa faci acest joc al vietii sa devina unul mai bun pentru tine.
Probabil in aceste momente, mintea ta opune rezistenta la tot ceea ce citeste aici, pentru ca nu vrea sa accepte toate aceste lucruri, insa eu stiu ca va veni momentul in care te vei convinge de aceste lucruri si atunci te vei gandi la aceste cuvinte .
Si atunci te intreb din nou:
Te intrebi de ce persoanele din viata ta te mint? Gandeste-te de cate ori nu esti tu transparenta in viata ta.
Te intrebi de ce intalnesti persoane sau situatii in care esti judecata? Gandeste-te cat de mult judeci tu in viata ta, oamenii, situatiile?
Te intrebi de ce oamenii cu care interactionezi te fura? Gandeste-te de cate ori esti tu o hoata? De cate ori furi un loc de parcare, de cate ori furi energie de la ceilalti, de cate ori furi orice altceva?
Te intrebi de ce oamenii te trateaza cu superioritate si cu lipsa de respect, gandeste-te de cate ori ai facut tu aceste lucruri?
Te intrebi de ce oamenii te insala? Gandeste-te de cate ori ai inselat tu pe altcineva sau te-ai inselat pe tine insati.
Daca esti aici si citesti aceste randuri, atunci si tu esti pregatita sa iti traiesti viata constient. Lumea este intr-o armonie incredibila doar ca noi ne-am focusat sa vedem haosul. Universul ne dirijeaza intotdeauna spre ceea ce avem nevoie pentru evolutia sufletului nostru., spre oameni si situatii care sa scoata la iveala cine suntem cu adevarat pentru a putea sa ne recream in permanenta. Poate e vorba despre anumite lucruri despre noi pe care nu le-am acceptat pana acum si avem nevoie sa le vedem si astfel traim o experienta din care sa ne dam seama de asta. Iti dai seama ce bucurie si ce oportunitate ti s-a oferit prin aceatsa experienta sau om? Cum altfel ai fi putut sa cunosti cine esti si cum altfel ai putea sa alegi sa fii acea persoana care vrei ?
Toate ne poarta catre sinele nostru.
Daca esti cineva care nu accepta greselile, vei atrage in viata ta oameni sau situatii care te vor enerva la maxim pentru ca toate vor avea in comun greseala. Este felul in care tu traiesti experienta acestui lucru pe care nu ti l-ai asumat din tine.
Daca esti cineva care trateaza oamenii cu superioritate vei atrage oameni care te vor trata cu superioritate si te vor scoate din pepeni, pentru ca tocmai pentru a ajunge sa iti asumi aceasta parte din tine. Tu deja ai aceasta tendinta insa o blochezi inconstient si o observe puternic la cei din jurul tau.
Miraculoasa lege. Gandeste-te ca mai este o veste buna. O data ce un anumit lucru este acceptat el nu se va mai crea in viata ta, pentru ca ceea ce este acceptat in interior nu mai are nevoie sa fie creat in exterior.
Tot ce e nevoie sa faci este sa te accepti asa cum esti, cu partile intunecate si partile luminoase si astfel nu vei mai trai evenimente pe care le respingi cu atata ardoare. Deindata ce accepti acest lucru despre tine, persoane sau evenimentele care reflectau acest lucru din jurul tau vor incepe sa dispara sau nu se vor comporta in acest fel in relatie cu tine.
Nu incetez sa ma minunez de cum asaza lucrurile cand te accepti complet, cand admiti cine esti cand incepi sa iti dai seama ca tot ceea ce te deranjeaza in jurul tau trebuiesa accepti ca fiind parte din tine. Toti suntem unul.
Atunci cand iti asumi trasaturile pe care oamenii din viata ta le oglindesc despre tine, nu vei mai avea nevoie de acea oglinda . Astfel vor disparea sau pur si simplu in mod miraculos isi vor schimba comportamentele fata de tine, cei care te trateaza cu lipsa de respect, cei care te abuzeaza, cei care te manipuleaza, cei care fac acele lucruri care tie iti provoaca durere.
Intelege ca nu suntem separate unul de celalalt, suntem acelasi intreg si tot ceea ce se regaseste in exteriorul tau se afla in interiorul tau. Asta nu inseamna ca trebuie sa incepi sa te simti acum vinovata pentru ca tu ai creat in viata ta , atatea evenimente care te-au durut , ci dimpotriva, e momentul sa incepi sa te indragostesti de tine, asa cum esti, sa te accepti si sa incepi sa traiesti viata intr-un mod constient.
Creatorul universului nostru te accepta asa cum esti. Ce confirmare mai mareata ai putea sa ceri? E timpul sa te accepti si tu asa cum esti, sa te ierti pentru trecutul tau si sa incepi sa te recreezi chiar din acest moment , indreptandu-te spre cea mai inalta expresie a sinelui tau. Pentru ca ajungand sa vezi aceasta maretie de care esti capabila , intregul univers exterior va reflecta asta, si vei simti ca ai ajuns acasa, unde este pace, iubire si siguranta pentru totdeauna.
Declara-ti:
Eu sunt tot ceea ce observ atat de puternic la ceilalti. Eu sunt si lumina si intuneric. Ceea ce nu imi place la tine, se afla adanc in mine. Ceea ce imi place la tine exista fara indoiala in mine. Te privesc si ma vad pe mine, oricine ai fi. Tu , cel care te aflii in fata mea. Tu esti o parte din mine pe care eu nu mi-am asumat-o pana acum si esti aici sa ma ajuti sa ma regasesc. Daca tu poti inseamna ca eu pot. Daca tu esti minunat inseamna ca eu sunt minunat. Daca tu esti indoiala inseamna ca eu sunt indoiala. Daca tu esti minciuna inseamna ca eu sunt minciuna. Daca tu esti prosperitate inseamna ca eu sunt prosperitate. Daca tu esti iubire inseamna ca eu sunt iubire.

Ai deja in interiorul tau tot ceea ce ai nevoie, in esenta ta, dainuie cel mai inalt potential draga mea prietena. Tot ce iti lipseste este constientizarea acestui lucru. Tot ce trebuie sa faci este sa mergi din ce in ce mai adanc in interiorul tau , sa vezi aceste lucruri, sa te indragostesti de tine, pentru ca asta inseamna sa chemi iubirea in viata ta , pe toate planurile.

Nu lasa viata sa treaca pe langa tine. Descopera-i partea minunata!

http://www.garbo.ro/articol/Lifestyle/10679/viata-nu-e-intamplatoare-drumul-spre-iubire-si-fericire-incepe-cu-tine.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu