Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

8 mai 2012

Iubirea...


El spune că mă iubește...
Și totuși uneori am impresia că mă uită. Uneori mă face să mă simt invizibilă, inexistentă, neimportantă... Uneori mă face să mă îndoiesc de sentimentele lui și să îmi pierd încrederea în mine.
Dar iubirea înseamnă să nu te simți niciodată singur, nici măcar atunci când omul iubit se află la celălalt capăt al pământului!
Iubirea nu inseamna sa ingradesti, ci sa oferi libertate...
Iubirea înseamnă să dăruiești, înainte să pretinzi.
Iubirea înseamnă să-l consideri frumos pe omul drag, chiar și atunci când trece prin transformări și decăderi...
Iubirea înseamnă să fii mereu prezent pentru a te bucura și pentru a suferi alături de omul iubit...
Iubirea nu necesită justificări inutile și nici eforturi să dovedești cum ești de fapt.
Iubirea nu înseamnă să îți fie teamă să fii tu, ci să îndrăznești să te arăți cu bune și cu rele. Să te simți liber să spui ce gândești și ce simți, fără să îți fie teamă că vei fi abandonat.
Iubirea nu înseamnă să te superi când celălalt nu rezonează cu ideile tale. Iubirea nu înseamnă să impui sentimente. Iubirea nu înseamnă să întorci spatele atunci când celălalt este furios, sau greșește... ci să-i oferi o îmbrățișare.
Iubirea nu înseamnă gelozie nejustificată, născută dintr-un orgoliu supradimensionat.
Iubirea nu înseamnă să-i reproșezi omului de lângă tine că plânge, ci să-l faci să zâmbească din nou.
Iubirea nu înseamnă teamă, ci siguranță.
Iubirea înseamnă iertare.
Iubirea înseamnă înțelegere.
Iubirea înseamnă să porți omul drag în gânduri, în suflet, în privire, în respirație...
Iubirea nu înseamnă neapărat declarații romantice, dar nu poate exista fără „te iubesc” și fără „imi lipsești”.
Iubirea înseamnă mângâieri, îmbrățișări, alinări.
Iubirea nu înseamnă lacrimi de durere, ci lacrimi de fericire.
Iubirea alungă din calea ta orice obstacol, atunci când îți dorești să ajungi la persoana iubită...
Iubirea nu piere atunci când celălalt greșește si nici cu trecerea timpului...
El spune că mă iubește... dar nu știe încă ce înseamnă iubirea...

Sursa:http://www.irinab.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu