Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

31 martie 2014

Matematica iubirii



O destinaţie, 2 avioane, 3 inimi.
Cu destinaţia Manchester, decolează luni două avioane în care două persoane poartă ori câte două inimi, ori una de împrumut. În primul avion Teo duce cu ea o inima furată, cea mai mare şi frumoasă inimă din lume, pe-a ta. În al doilea avion, tu o porţi pe a mea, dată. În matematica iubirii tu te repeţi, pentru că eşti frumos şi minunat. Şi eu nu am îndrăznit să-ţi spun decât că eşti drăguţ…
- Fac o prostie că merg dupa ea iar, nu?
După două ore în care m-ai ascultat chicotind cu prietenii mei, vizibil obosit şi stins, te-ai aprins vorbind despre ea şi despre drumul la Manchester. Eşti plin de viaţă când vorbeşti despre ea şi, cu tot chinul prin care trec, pentru că aş vrea să simţi asta pentru mine, mă uit la tine cu ochi mari şi zâmbesc. Îmi vine să sar şi să-ţi muşc buzele care tremură de nerăbdarea revederii. Mă bucur ca şi cum pentru mine faci tot efortul de a petrece 20 de ore pe drum, din cauza legăturii proaste de la Amsterdam, dovadă supremă a dragostei ce mi-o porţi. Şi iar zâmbesc…
- Este foarte bine ce faci, eşti foarte drăgut!
Aş fi vrut să-ţi spun că dragostea furată nu durează şi că extremele se atrag, dar nu rămân împreună pentru totdeauna. Că, după ce trece flacăra care te consumă acum, este bine să ai lângă tine o persoană cu care să împărtăşeşti aceleaşi principii, cu care să ai aceleaşi gusturi…  Care să nu repete maniaco-compulsiv, ani la rând, că pui prea mult oţet în salată doar pentru că ei nu-i place oţetul… Că visele sunt frumoase dar că, de cele mai multe ori, nu au legătură cu realitatea şi că eu sunt aici, lângă tine, pe când modelul tău, cu părul de aur şi ochi de tăciune este lângă Costel. Dar nu am reuşit decât să îngaim Tu crezi că, dacă Heathcliff și Catherine şi-ar fi consumat dragostea, povestea s-ar fi terminat la fel?
Şi am zâmbit din nou. Pentru că nu mă satur să te aud şi să te văd. Şi-mi umpli sufletul de dragoste, bucurie şi speranţă.
Cu picioarele pe pământ, capul în nori şi inima în bagajul tău de mână, zâmbesc fericită.
http://www.catchy.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu