Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

8 august 2017

Ed Sheeran – Thinking Out Loud


"Gandind cu voce tare"

Când picioarele tale nu-ti mai functioneaza ca înainte
Si eu nu te pot matura de pe picioarele tale
Gura ta înca îsi va mai aminti gustul dragostei mele?
Ochii tai înca vor mai zambi de la obrajii tai?
Si, draga mea, eu te voi iubi pana vom avea 70 de ani
Si, iubito, inima mea ar putea sa se îndragosteasca la fel de tare ca la 23 de ani
Si ma gândesc despre cum oamenii se îndragostesc pe cai misterioase
Poate doar o simpla atingere de mâna
Ei bine, eu ma îndragostesc de tine în fiecare zi
Si eu doar vreau sa îti spun ca sunt..
Deci, draga mea acum
Ia-ma în bratele tale iubitoare
Saruta-ma sub lumina a o mie de stele
Puneti capul pe inima mea care bate
Ma gândesc cu voce tare
Ca poate am gasit dragoste exact unde suntem.
Când parul meu e tot plecat, si memoria mea dispare
Iar multimile nu-si amintesc numele meu
Când mâinile mele nu mai canta la corzi in acelasi fel
Stiu ca ma vei iubi în continuare, la fel.
Pentru ca, draga mea sufletul tau nu ar putea sa îmbatraneasca, este vesnic verde
Si, draga mea, zâmbetul tau este vesnic in gandul si memoria mea
Ma gândesc despre cum oamenii se îndragostesc pe cai misterioase
Poate totul face parte dintr-un plan
Ei bine, eu voi continua sa fac aceleasi greseli
În speranta ca vei întelege

Dar, iubito, acum
Ia-ma în bratele tale iubitoare
Saruta-ma sub lumina a o mie de stele
Puneti capul pe inima mea care bate
Ma gândesc cu voce tare
Ca poate am gasit dragoste exact unde suntem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu