Love is life

Iubirea ne deschide calea spre spiritualitate, spre armonia sufletelor si frumusetea universului, caci doar iubirea se daruie neconditionat, fara teama de sacrificiu si fara a pretinde nimic in schimb. Si astfel il inalta si il innobileaza pe om. „Cel ce nu iubeste n-a cunoscut pe Dumnezeu, pentru ca Dumnezeu este iubire” spune apostolul Ioan

"Iubirea este inrudirea omului cu Dumnezeu.Ea uneste la maxim persoanele umane fara sa le confunde.In iubire se arata plenitudinea existentei."Dumitru Staniloae

21 august 2017

DRAGI FEMEI MINUNATE, DE CE ATRAGEM BARBATII DEFECTI?

Vreau sa intelegeti asta: Nu suntem noi de vina.
Eram o persoana care ajuta barbatii; stateam in relatii urate, atrageam barbati defecti care aveau nevoie de indrumare.
Stiu atat de multe femei care sunt fix in aceeasi pozitie. Atragem barbati care insala, barbati care nu isi pot asuma responsabilitati, barbati care deja sunt intr-o relatie, barbati mincinosi, barbati alcoolici, barbati narcisisti sau barbati sociopati.
E ca si cum am fi un magnet pentru barbatii ale caror piese sunt spulberate peste tot. Si, pentru nu stiu ce motiv, ne simtim obligate sa punem acele piese inapoi la loc.
Dar, trebuie sa recunosc, eu am esuat de fiecare data... si am mai si suferit.
Niciodata nu mi-am oferit sansa de a afla ce se intampla, de fapt. In loc sa intreb de ce in mod constant ma simt obligata sa iau bucatile sparte ale altcuiva, am alergat sa le adun fara a sta prea mult pe ganduri. Am vrut sa ajut... dar m-am ranit pe mine.
Mi-am dat seama ca motivul pentru care atrag astfel de barbati este simplu: cred ca pot sa ii salvez.
Altruista, grijulie, cu o inima incredibila, credem ca putem fi "acea femeia" - femeia care ii poate schimba. Credem ca putem transforma un barbat care insala intr-un barbat loial. Credem ca il putem ajuta sa treaca peste problemele de angajament si sa il facem sa vada un viitor frumos in doi. Avem incredere in ca il putem scapa de bagajul emotional pe care l-a purtat ani de zile.
Noi atragem astfel de barbati pentru ca suntem de parere ca au nevoie de noi. Si daca ii parasim suntem egoiste, insensibile si dure.
Insa cea mai trista veste este ca atunci cand relatia esueaza ne gandim ca noi suntem de vina, ca noi am dat gres, ca noi nu am fost puternice... ne uitam la propriile defecte si incercam sa ne dam seama ce a mers prost. Este ca si cum am vasli pe o barca suita pe varful unui munte, o barca ce nu duce nicaieri. Obosim...
Acesti barbati sunt aici pentru a ne invata ca este in regula sa fii egoista. Acesti barbati subliniaza munca pe care noi o depunem. Este timpul sa schimbam ceva. Este timpul sa nu ne mai dorim sa strangem aceste cioburi ale barbatilor care nu vor sa se schimbe.
Este timpul sa intelegem ca fericirea unui barbat nu este responsabilitatea noastra. Noi meritam barbati care nu trebuie "reparati", care sunt completi. IN momentul in care realizam ca nu suntem responsabile pentru problemele unui barbat, vom continua sa mergem peste aceste cioburi, insa vom cauta fericirea noastra.
Si asta pentru ca un barbat care merita sa fie iubit nu va accepta sa ii strangem noi cioburile... el stie ca daca o facem, ne vom rani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu